לחצו ליצירת קשר
מדוע כדאי לעבור לשתות קפה עם קפסולות למכונת קפה

מכונת קפה למשרד

כשזה מגיע לחיי המשרד, כוס קפה טובה יכולה לעשות את כל ההבדל. מכונת קפה איכותית במשרד נדרשת כדי לעזור לצוות העובדים “להתעורר” בבוקר ולשמור על רמת האנרגיה והריכוז במהלך היום. בפינת הקפה בדרך כלל סוררת אווירה ידידותית ונינוחה שמזמנת שיחות חולין ותורמת לגיבוש העובדים ואף הופכת למקום פגישות עבודה לא פורמליות. אין ספק שעבור אלה שמבלים במשרד חלק גדול של היום, כוס קפה טובה בחברה נעימה לפעמים חשובה לא פחות משלל תנאי העבודה האחרים.

גודל העסק וסוג המכונה

ההחלטה על סוג מכונת הקפה לעסק לרוב תלויה בצרכי הארגון הספציפי ובתקציבים הפנויים. אך לפני הכל, מה שבאמת צריך להנחות את בעל העסק בבחירת מכונת הקפה אלה שלושה פרמטרים הניתנים למדידה – מספר העובדים (וגם אורחים או לקוחות) הנמצאים במשרד על בסיס יומיומי, צריכת הקפה וגם רמת האוטומציה הרצויה של הכנת הקפה במשרד. בסופו של דבר השאלה החשובה שתצטרכו לענות עליה היא כמה כוסות קפה צריך להכין כל יום.

עבור עסק קטן עם צוות של מספר מועט של עובדים, מכונה שמכינה מנות אישיות של קפה, מהווה פתרון נוח ברמה פיננסית ופונקציונאלית. הבחירה הפופולרית בישראל עבור המשרדים הקטנים היא מכונת קפה מקפסולות. חברות בינוניות וגדולות לרוב יעדיפו לרכוש מכונות קפה מסחריות, תעשייתיות או מכונות אוטומטיות להכנת קפה אספרסו, קפוצ’ינו ולאטה. מכונות קפה אלה יכולות להכין כמויות גדולות של קפה בכל זמן נתון.

הגודל לא תמיד קובע

מלבד כמויות הקפה שהמכונה יכולה להכין כדאי לקחת בחשבון את המאפיינים הספציפיים של תרבות צריכת הקפה בעסק שלכם וגורמים נוספים שיכולים להשפיע על בחירת המכונה. כך למשל מכונות קפה מסחריות יכולות להכין כמויות גדולות של קפה במהירות והן כוללות לעתים תכונות מתקדמות הניתנות לתכנות. יחד עם זאת, מכונות אלה יקרות יחסית ומצריכות התקנה ותחזוקה מקצועית. מכונת פולים טוחנת מהווה דוגמה נוספת לשיקולים של בעד ונגד. הכנת קפה מפולים טחונים תספק לכם כוס קפה סופר טריה וארומתית, אך מכונות מסוג זה מוגבלות בכמות הקפה שהן יכולות להכין בכל הפעלה, לא מספקות מגוון טעמי קפה וגם מלכלכות את פינת הקפה בצורה משמעותית.

מכונת אספרסו מקפסולות

רוב המשרדים בישראל מציעים לעובדים, למבקרים וללקוחות קפה מקפסולות איכותיות, ויש לכך סיבות רבות וטובות:

  • מכונות קפסולה נוחות יותר מסוגי מכונות אחרות, משום שהן מאפשרות להכין כוס קפה איכותי במהירות ובקלות. כאשר מדובר במקום העבודה, לזמן הכנת הקפה יש משמעות. כל מה שהעובד העסוק צריך לעשות זה להכניס את הקפסולה וללחוץ על הכפתור. כוס קפה מעוררת וטעימה תעמוד לרשותו תוך דקות ספורות.
  • מכונת קפסולות מציעה לעובדים מגוון רב של טעמים ורמות חוזק. העובד יכול לבחור קפסולות בטעמים עדינים או חזקים, עם ריכוז קפאין גבוה, נמוך או ללא קפאין בכלל. אפשרויות בחירה אלה חשובות במיוחד בסביבה משרדים מכוון שהן מספקות מענה לעובדים בעלי העדפות, צרכים והרגלי צריכת קפה שונים.
  • קפסולות מכילות מנות קפה טחון שנמדדו מראש, מה שמבטיח שהטעם, החוזק והארומה של הקפה תמיד יהיו באיכות גבוהה.
  • מכונות קפה עם קפסולות קלות לניקוי ותחזוקה. העובדים צריכים להסיר את הקפסולה המשומשת ולזרוק אותה, לאחר מכן המכונה מוכנה לשימוש שוב. תהליך תחזוקה פשוט ומהיר שומר על מכונת האספרסו לאורך זמן. בתנאי המשרד, עם תחלופה גבוהה של המשתמשים, יש בכך יתרון משמעותי.
  • מכונות קפה עם קפסולות יכולות להיות חסכוניות בטווח הארוך. בנוסף, ניתן לרכוש את הקפסולות בכמויות גדולות וכך להפחית את העלות הכוללת של הוצאות הקפה במשרד עוד יותר.
  • לרוב מכונות לקפסולות קפה מעוצבות בצורה קומפקטית והן תופסות מעט מאוד מקום. יתרון זה חשוב במיוחד עבור משרדים קטנים ובינוניים, שבהם אין הרבה שטח פנוי. בנוסף, הגודל הקומפקטי של המכונה גם מקל על העברה ממקום אחד לאחר במידת הצורך.
מעמד לקפסולות

כללי אצבע לבחירת מכונת קפה למשרד

כאשר השוק מציע כל כך הרבה אפשרויות זמינות, הבחירה במכונת הקפה הנכונה עלולה להתגלות כמשימה מאתגרת. להלן מספר טיפים שיסייעו לכם לרכוש מכונת אספרסו לעסק.

מכונת קפה קלה לתפעול

כאשר מדובר במשרד, אופן שימוש פשוט ונוח מהווה תנאי הכרחי. מומלץ לבחור במכונה עם לחצנים גדולים וברורים המאפשרים תפעול קל. חשוב שההפעלה לא תהיה מסורבלת מדי כדי שגם עובד חדש, שאינו עבר “הכשרה” בשימוש בה, יוכל להכין קפה במהירות, בלי להסתבך בהוראות.

איכות הקפה

איכות הקפה היא כנראה הפקטור החשוב ביותר ברכישת מכונת קפסולות אספרסו למשרד. וודאו שמכונת הקפה שבחרתם עובדת עם קפסולות קפה איכותי שלא יאכזב את העובדים והאורחים.

מכונה אחת לכל סוגי הקפסולות

הטיפ הבא חשוב במיוחד למשרדים גדולים, אבל לא רק. רוב מכונות הקפה מגבילות את המשתמש לסוג קפסולות אחד. הדבר עלול לצמצם משמעותית את אפשרויות הבחירה או לגרום לכך שחלק מהעובדים לא יוכלו לשתות את סוג הקפה האהוב עליהם בעבודה. כדי לפתור סוגיה זו מומלץ לקנות למשרד מכונת קפה המתאימה לכל סוגי הקפסולות – דרך פשוטה ונוחה ליהנות מכל סוגי הקפה באמצעות מכונת אספרסו אחת.

מחיר מכונת אספרסו

כמו בכל רכישה משרדית, גם בחירת מכונת הקפה צריכה להתבסס גם על שיקולי עלות מול תועלת. בחרו דגם של מכונת הקפה שמתאים לתקציב שלכם. עם זאת, אל תתפשרו על איכות למען החיסכון. מכונת קפה אמינה ואיכותית שעולה קצת יותר היא מעין השקעה שתשתלם לאורך שנים.

תחזוקת מכונת קפה במשרד

בדקו כמה קל לתחזק את מכונת הקפה, אלו פעולות ניקיון היא דורשת ובאיזו תדירות. רצוי שהפעלת המכונה תייצר כמה שפחות לכלוך, טפטופים או נזילות, כדי שפינת הקפה במשרד תמיד תישאר מסודרת ונקיה.

מוניטין המותג

מומלץ לבחור במכונת קפה של מותג בעל שם, אמינות ושירות לקוחות שבאמת עובד. חוויית השימוש תלויה בין היתר גם בתמיכה שתצטרכו אם תיווצר בעיה כלשהי.