לחצו ליצירת קשר
מדוע כדאי לעבור לשתות קפה עם קפסולות למכונת קפה

מכונת קפה לרכב

מכונת אספרסו לרכב

אם אתם חובבי קפה שבשל עבודתכם או מכל סיבה אחרת מבלים שעות רבות ביום או בלילה בנהיגה, ייתכן כי מפעם לפעם חושקת נפשכם במנת אספרסו מעוררת. סביר להניח שאתם נאלצים לרכוש קפה “על הדרך”, תוך כדי וויתור על האיכות ובזבוז משווע של כסף וזמן. ובכן, בין אם אתם זקוקים לאספרסו מצוין בעודכם תקועים בפקקים בתוך העיר ובין אם מתחשק לכם בוסט עוצמתי של קפאין כאשר אתם בטיול בשטח, הרחק מהציוויליזציה, אנחנו מציעים לכם רעיון שאולי לא חשבתם עליו – אפקטיבי, חסכוני ומלא בטעם משובח: מכונת אספרסו ניידת עם סוללה נטענת.

בשנים אחרונות, מכונות אספרסו ניידות הפכו ללהיט ענק בקרב נהגים שחייבים את מנת הקפאין הקבועה שלהם כדי לשרוד את היום. אם גם אתם משתייכים לסוג האוכלוסייה הזאת, כלומר לאלה הזקוקים למשקה הקפה המרוכז שמזרים לתוך הגוף בוסט של אנרגיה וטעם – מכונת אספרסו ניידת תשפר את שגרת היום שלכם באופן משמעותי ביותר. רק תחשבו על זה: בזכות המכשיר השימושי הזה תוכלו ליהנות מכוס אספרסו טעים בכל זמן ובכל מקום בו אתם נמצאים, ללא צורך בשקע או גישה למים חמים.

לרכישת מכונת קפה ניידת אונליין >

מכונת אספרסו ניידת דגם AR-C50A מבית Caffe Lusso

אם תבדקו לעומק מגוון דגמי מכונות קפה ניידות, רוב הסיכויים שגם אתם תגיעו למסקנה כי מכונת האספרסו הניידת שלנו היא אחת ממכונות האספרסו הניידות הטובות ביותר בשוק. מדובר במכשיר קומפקטי ומסוגנן שמשתמש בקפסולות איכותיות כדי ליצור מנת אספרסו מושלמת, ממש כאילו היה מדובר במכשיר אספרסו הביתי שלכם. המכונה מאובזרת בגוף חימום עצמאי אשר מרתיח מים ומבטיח שהקפה שלכם תמיד יהיה בטמפרטורה המושלמת.

אחד מהיתרונות הבולטים של מכונת הקפה הוא האבזור הטכני המשוכלל אשר כולל משאבה חזקה וסוללה נטענת עוצמתית שמאפשרת שימוש במכונה לאורך זמן רב. כאשר הטעינה של הסוללה מלאה, ניתן להפיק מהמכונה מספר רב של כוסות אספרסו. פרט זה הופך את המכשיר למושלם הן ליום עבודה ארוך והן לטיול בסוף השבוע. כאשר הסוללה מתרוקנת, כל מה שעליכם לעשות זה לחבר אותה לחשמל, הן דרך שקע ביתי והן באמצעות המטען ברכב, ותוך זמן קצר תוכלו להשתמש במכונה שוב. שני המטענים : לשקע ביתי ולשקע ברכב – מגיעים יחד עם המכשיר.

בנוסף לסוללה האיכותית, יש לדגם זה יתרון חשוב נוסף: המכשיר מאפשר שימוש קל ומהיר, ללא צורך בתהליך הכנה ארוך ומייגע. כדי לקבל כוס אספרסו מהביל מכניסים פנימה קפסולה, ממלאים מים במיכל, לוחצים על הכפתור וממתינים מספר שניות עד שמנת האספרסו שלכם מוכנה. מה שחשוב לא פחות, זה העובדה כי המכונה עמידה בפני התנודות של הרכב הנוסע וזה אומר שהיא תשרת אתכם לאורך זמן.

למה כדאי לחובבי קפה בדרכים לקנות מכונת אספרסו דגם AR-C50A?

ישנן מספר סיבות שבגללן כדאי לשקול לרכוש את מכונת האספרסו הניידת מבית Caffe Lusso. הנה כמה מהן:

  • חימום המים – מכונת האספרסו הניידת שלנו יודעת לחמם את המים. זו היא תכונה ייחודית שלא קיימת במכונות קפה ניידות רבות אחרות.
  • קפסולות נספרסו – אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכונת הקפה הוא השימוש בקפסולות נספרסו או באלה שמותאמות למכונות נספרסו. כידוע, מותג נספרסו מציע מבחר רב של קפסולות משובחות ברמות עוצמה שונות ובטעמים מגוונים לחוויית קפה איכותית, מרעננת ואנינת טעם. עבור עסוקים שביננו יש לנספרסו יתרון נוסף: את הקפסולות מזמינים בקלות ובמהירות בשיחת טלפון או דרך האתר, והן מגיעות עד לבית תוך מספר ימים.
  • איכות – כפי שציינו, מדובר במכשיר קפה איכותי, חזק ועמיד. הרוכשים מקבלים תעודת אחריות לשנה מבית לוסו.
  • עיצוב המכשיר – מדובר במכשיר קומפקטי (11 ס”מ על 7 ס”מ על 23 ס”מ בלבד) וקל משקל (0.88 ק”ד) בעל מאפייני עיצוב אסתטיים ופונקציונליים, בדגש על התאמה לשימוש ברכבים מסוגים שונים, גם באלה הקטנים והצפופים. כדי להשתמש במכונה במהלך הטיול הרגלי השטח, ניתן לארוז אותה בתיק טיולים, או לחלופין לרכוש  את המכשיר יחד עם תיק מותאם. המכשיר מגיע עם כוס מותאמת רב פעמית ובנוסף מאובזר במנגנון מתקדם לניקוי עצמי.

מכונת אספרסו ניידת מבית קפה לוסו מהווה בחירה מצוינת עבור כל מי שנמצא בתנועה ורוצה ליהנות קפה משובח בכל שעה ובכל מקום.

מכונת קפה לרכב